Na een telefonisch contact of een bezoek ter plaatse vragen we steeds om de plannen door te sturen via mail. Op basis van deze plannen maken we een offerte op. Deze offerte dient als basis voor onze samenwerking. Na het ontvangen van een door de eigenaar ondertekende offerte, plannen we in onderling overleg de trap in, in onze agenda.
We houden ons aan ons woord, en zijn flexibel genoeg om indien nodig te schakelen. Ook weten we dat de offerte steeds een richting aangeeft, op de werf aangekomen kan het zijn dat het toch nog anders wordt. Mocht blijken dat er een andere trap geplaatst dient te worden dan voorzien, zoeken we terug contact en bespreken de opties.
Na het volgieten van de trap (door ons of door de eigenaar) komen we na enkele weken de trap opnieuw ontkisten. Zowel bij plaatsing als bij ontkisting werken we met het nodige respect voor de werf, alles wordt in nette staat achter gelaten, het afval wordt meegenomen.
De ene trap is de andere niet:
Een trap is een zo vanzelfsprekend object in een huis dat hij soms wel eens over het hoofd wordt gezien of zelfs wordt vergeten, en toch zijn er een aantal belangrijke aspecten waar je als eigenaar best rekening mee houdt.
- Optrede of hoogte van de treden
- Aantrede of diepte van de treden
- Looplijn en stapmodulus
- Evenredige verdeling van de treden
- Al dan niet verdreven hoeken
- Vorm van de trap
- Afwerking
- Feature in het huis
Bij iedere trap berekenen we opnieuw, ongeacht wat de plannen aangeven, wat de best mogelijke optie is, rekening houdend met bovenstaande factoren.